IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

www.radiiputuj.com           

3 Pages V  1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> UKINUT APSOLVENTSKI STAZ DA LI JE + ILI -
maki55
post Jul 7 2010, 08:40 AM
Post #1

Member
**

Group: Members
Member No.: 5,216

posto su na univerzitetima rekli da nema apsolventskog staza nego da se obnavlja godina sto je u mom slucaju 3 godina ...i da se redovno overava semestar tj redovan sam student i kada obnovim do 30 septembra 2011 godine na budzetu. Zanima me da li bi ja imala problema oko dobijanja vize? i kada treba da dam najsveziji ispit ako bih putovala u maju? Hvala! smile.gif[font=Arial Black]
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
rokovsup
post Sep 2 2010, 10:52 AM
Post #2

Advanced Member

Member No.: 5,099

USA location: las vegas
Job: truck driver

izasao je novi zakon o obrazovanju...ponovo smo apsolventi!!!
+Quote Post
nekitovolevruce
post Nov 10 2010, 10:54 PM
Post #3

Advanced Member

Member No.: 5,062

USA location: San Francisco, CA

Mene ovo isto veoma interesuje za sledecu godinu. Ja sam u oktobru upisala tu produzenu cetvrtu, kao nije apsolventska, a nije ni obnovljena, ne znam zasto je kod vas zovu obnovljenom kad smo ostali na budzetu?! E sad, polozicu u januaru jedan ispit, i ostace mi dva, cisto nesto da mi ostane... Ima li iko kakav savet, iskustvo da je bio apsolvent, kakva je prolaznost, bilo sta... ?
Mi smo fakticki kao apsolventi ali nemamo rokove na mesec dana vec redovno Januar, JUn, Sept, Okt... E a kome ja to da objasnim ako oni skontjau da je to obnovljena.. mislim da ih bas briga. P.S.Ja sam bila protekle dve god na J1 i dosta ljudi je u fazonu "Ako su ti dali dva puta, nece ti ni sad praviti problem " ...
+Quote Post
maki55
post Nov 11 2010, 09:57 AM
Post #4

Member
**

QUOTE(nekitovolevruce @ Nov 10 2010, 10:54 PM) *